Avatar billede champfan Praktikant
21. marts 2004 - 21:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor opgradere FP2000 til 2003?

Hvilke gode grunde er der til at opgradere min FP2000 til nyeste FP2003?

PS: Jeg er ikke en specielt avanceret bruger, men ønsker selvfølgelig at vokse med opgaven :o)
Avatar billede gil-galad Nybegynder
21. marts 2004 - 21:30 #1
hvis du vil opradere, så vil jeg anbefale dig at OPgradere til et helt andet program, fx DreamWeaver
Avatar billede haugez Nybegynder
21. marts 2004 - 21:43 #2
Hvis du ikke er så avanceret en bruger vil jeg klart anbefale dig at beholde FrontPage! Den er meget brugervenlig, især i 2003-udgaven! Der er ikke de helt store ændringer mellem 2000 og 2003 bortset fra at 2003'eren er mere overskuelig og mere brugervenlig.
Avatar billede champfan Praktikant
21. marts 2004 - 22:59 #3
Jeg har Adobe GoLive 5.0 men syntes ikke den er specielt brugervenlig. Derfor gik jeg tilbage til FP2000.
Avatar billede lun Nybegynder
22. marts 2004 - 22:47 #4
Frontpage 2000 understøtter ikke indbyggede rammer.
Man kan heller ikke automatisk indsætte gule mimletekster i links ved mouse over.

Jeg ville klart opgradere til FP2003!
Avatar billede champfan Praktikant
23. marts 2004 - 18:37 #5
FrontPage har jo været kritiseret for sin skrammelkode. Er det ændret i FP2003?

Jeg har hidtil haft svært ved at undgå de go'e gammeldags understregede links. Kan FP2003 generere dynamiske links?
Avatar billede lun Nybegynder
23. marts 2004 - 21:26 #6
skramelkoden er der nok stadigvæk, men for mange er det nemmere at leve med, end at lære html-kodning fra bunden.

Understregede links (fjernelse af understregning) kan nemt klares med et håndlavet css (stylesheet)
Avatar billede champfan Praktikant
24. marts 2004 - 11:23 #7
Jeg takker mange gange for svarene.