Avatar billede kermit Nybegynder
21. marts 2004 - 13:18 Der er 7 kommentarer

Overtakserings sms ?

Hej

Jeg har behov for at kunne tilbyde betalings via overtakserings sms på et website. Hvad findes der af udbydere/gateways ?

Tak
Avatar billede nse Nybegynder
21. marts 2004 - 13:22 #1
www.smsas.dk, de er klart de største i Danmark.. Ellers er der også www.stadel.dk..
Avatar billede cool-wil Nybegynder
21. marts 2004 - 13:23 #2
www.smsas.com
www.responsfabrikken.dk
er nogle af de store, smsas står for det meste af dks overtakstering..

ring til dem de har nogle yderst gode løsninger..

wil/
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. marts 2004 - 13:37 #3
Der er også sådan en løsning her - Det ser yderst fornuftigt ud : http://www.email2sms.dk/
Avatar billede heine112 Nybegynder
31. marts 2004 - 13:19 #4
Hvorfor sætter du ikke din egen sms-gateway op ? Vi har lavet sms-gateway, som kan stå på dit lokalnett eller direkte internettet. Den består af en pc og et mobil-modem. Du skal have teleselskabet til at overtaksere SMS-beskederne (jeg har forbindelser til disse). Du kan kontakte mig på heine112@hotmail.com.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. marts 2004 - 13:41 #5
Hvad koster et mobilmodem?
Avatar billede heine112 Nybegynder
31. marts 2004 - 14:11 #6
Et mobilmodem koster omkring 2000-2500 kr (du kan få billigere og dyre...). Det virker på samme måde som en mobiltelefon, så det kan sende og modtage sms-beskeder.  Typisk sættes modemet til serielporten.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. april 2004 - 08:00 #7
tak :))