Avatar billede m0rtimer Nybegynder
21. marts 2004 - 10:22 Der er 1 kommentar

Ipaq 3950 og SD-kort fra Ixus 2

Jeg har lige købt et Canon Digital Ixus 2 og er begyndt at bruge det 256MB sd-kort jeg havde fra min Ipaq 3950 deri. Jeg har tidligere haft gavn af, at tage billeder med Digi-cam. Sætte SD kortet i min pda og der se billederne på større skærm. Af én eller anden grund kan jeg bare ikke se de billeder jeg tager med mit Ixus camera?!? Er der nogen der kan komme med en løsning på det? Er der noget man skal løse op i kameraet så andre enheder kan læse data på kortet (eller lign.)

på forhånd tak

Morten
Avatar billede m0rtimer Nybegynder
21. marts 2004 - 10:24 #1
Jeg var vist for hurtig på aftrækkeren. Softresettede og så kunne billederne findes =/

Morten