Avatar billede badasshansen Nybegynder
18. marts 2004 - 21:17 Der er 2 kommentarer

Bærbar knap virker ikk.

Jeg har det problem at min større end mindre end backslash knap ikke virker.
Jeg kan ikke ændre på sprog indstillinger i bios og har prøvet at ændre sproget men intet virker. Nogen der har en idé??
Avatar billede jps6kb Novice
19. marts 2004 - 12:05 #1
Opdatér drivere ? Hvilken bærbar er det ?? Lidt mere info ville være lækkert :)
Avatar billede badasshansen Nybegynder
19. marts 2004 - 13:49 #2
driver er fuldt opdateret. Det er er en fujitsu siemens amilo 2600