Avatar billede webegynderen Nybegynder
17. marts 2004 - 18:46 Der er 13 kommentarer

Transparent Cursor

Jeg har fået lavet et billede i photoshop. Dette vil jeg gerne lave til en transparent cursor. Derfor laver jeg det først transparent og derefter gemmer jeg det som en *.cur fil. Nu er det desværre ikke transparent mere... Hvad gør jeg galt?

Tidligere kunne jge ikke lave cursore, men så downloadede jeg et plugin... Kan der være et problem med dette plugin?
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. marts 2004 - 19:51 #1
Normalt bruger windows farven #FF00FF (rgb=255,0,255) til at lave transperans.
Prøv at male baggrunden den farve.
Avatar billede skatol Nybegynder
17. marts 2004 - 20:35 #2
jo ser du. Vi taler om en højfrekvent ydermodulær frekvens som nemt kan forveksles med #FF00FF, men det er slet ikke problemets kerne. Ikke for at være led, men doggy82 er helt forkert på den.
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. marts 2004 - 20:44 #3
Nej jeg er ikke helt forkert på den. Jeg har selv lavet cursore og ikoner hvor jeg brugte #FF00FF som transperans.
Avatar billede skatol Nybegynder
17. marts 2004 - 20:50 #4
nåååå. Undskyld. Jeg troede at vi snakkede et TWC script uden modulation. Min fejl. Du har helt ret. Det må du sgu undskylde. Jeg troede at problemet var meget mere indviklet end det. I dette her tilfælde snakker vi jo bare BTC. Så er det klart.
Avatar billede webegynderen Nybegynder
17. marts 2004 - 21:14 #5
Det virker stadig ikke... Nu er det en grå baggrund der kommer istedet for en hvid...
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. marts 2004 - 21:25 #6
skatol du er fuld af pis. Vi gider ikke ha' møgunger som dig her på Eksperten. Smut udenfor og leg.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. marts 2004 - 21:28 #7
ud med ham.
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. marts 2004 - 21:29 #8
Nå det var godt du kom forbi nikolajdu :) Jeg ku' ikke få anmeld til at virke.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. marts 2004 - 21:29 #9
En anden gang så lad lige være med at anmelde 4 gange :))
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. marts 2004 - 21:30 #10
Den virker fint - du ved det bare ikke - Den skal repareres lidt :))
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. marts 2004 - 21:31 #11
LOL - men den siger bare "der er intet som svarer til din forespørgsel" (eller lign) - Så jeg troede ikke at den var "gået igennem".
Avatar billede skatol2 Nybegynder
17. marts 2004 - 21:48 #12
den er altså god nok. Vi snakker ren kvantefysik her. Det kunne ligeså godt være en katalysator som en BGD-script-fisselysator. Jeg ville anbelafe at webbegynderen truttede i en bar røv. Det plejer altid at hjælpe på min pc. Joho det gør. Tivertifældet. Spejl.Bakspejl. Jeg tror at problemet ligger i den mikro-Php-ting som stikker ud af dit hovede.

Men det er selvfølgelig også bare min mening om sagen.
Jeg behøver jo ikke at have ret.
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. marts 2004 - 21:54 #13
Hvad er det egenligt som får nogen til at opføre sig sådan!?
Ja jeg forstår det bare ikke. Måske mangel på frisk luft.
Btw kan hans ip ikke blive banned?