Avatar billede itfc1962 Nybegynder
15. marts 2004 - 22:21 Der er 3 kommentarer

Multiple choice poll

Hej,

Jeg er ikke helt så skarp til PHP, men forstår dog en lille del. Nu er jeg dog imidlertid kommet ud på lidt dybt vand, da jeg har lovet at lave en afstemning (poll) til en vens undersøgelse, men det er ikke en helt almindelig afstemning, som jeg troede i starten.

Man skal nemlig stemme på 10 sange samtidigt ud af 52! Skal man være den helt store videnskabsmand for at kunne lave det, eller kræver det bare et par simple inputs?

Det haster lidt, så jeg smider 200 af de frække på bordet, for den som kan hjælpe mig nærmest en løsning!

Afstemningen er lavet i forbindelse med arbejde, så jeg kan derfor ikke "offentliggøre" sidens navn.
Avatar billede googolplex Novice
15. marts 2004 - 22:28 #1
Avatar billede googolplex Novice
17. marts 2004 - 18:51 #2
Kan du bruge det ?
Avatar billede itfc1962 Nybegynder
18. marts 2004 - 00:26 #3
Pricippet er nøjagtig det som jeg skal bruge, men som før nævnt er jeg ikke særlig meget sat ind i PHP-sproget, og denne tutorial er gennemgået lige en kende for hurtigt, mens de medfølgende filer vist ikke helt fungere som de skal, men hvis du kan sætte en afstemning op nøjagtig som den på siden uden nogle problemer, så må det jo være mig som den er gal med!