Avatar billede ridefisken Nybegynder
15. marts 2004 - 20:22 Der er 4 kommentarer

Kan bundkort ødelægge pci-kort?

Jeg har på det seneste haft voldsomme problemer med min mors computer (se http://www.eksperten.dk/spm/476256), netværket virkede ikke. Først prøvede jeg at skifte det, det virkede, og derfor smed jeg et gammelt kort i. Da jeg så tændte opdagede jeg, at det netkort heller ikke virkede, derfor bestilte jeg et nyt. Nu, et par dage efter, er mit eget netkort (som jeg testede i den anden maskine) holdt op med at virke, og endda med samme symptomer som med min mors computer - da det nu drejer sig om min egen situation er problemets seriøsitet blevet væsentligt forøget. Derfor spørger jeg:
Kan min mors bundkort have ødelagt mit pci-kort (og to andre)?
Avatar billede bartz Praktikant
15. marts 2004 - 20:27 #1
Ja det kan den sagtens !! Der kunne være noget galt med din strømforsyning og mortherboard... Det kunen være at der kommer nogem små elektriske stød !
Avatar billede ridefisken Nybegynder
17. september 2004 - 16:39 #2
svar?
Avatar billede bartz Praktikant
17. september 2004 - 20:50 #3
okai...damn det er længe siden jeg har været på eksperten tror sku jeg kommer tilbage igen ;D men takker for point ;D
Avatar billede geggul Nybegynder
17. september 2004 - 21:02 #4
hvis du får en IP er det ikke dit netkort. Har du prøver at tage strømmen fra din Router/HUB ?