Avatar billede chrede Nybegynder
15. marts 2004 - 19:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Se TV på Fladskærm uden PC

Hej derude!
Jeg ved at man kan få en boks til sin skærm, der giver mulighed for at koble f.eks. video/dvd-afspiller til.
Er der nogen der har links til sådanne produkter?
Eller evt. til en fladskærm der har tilslutningsmulighed for både dvd-afspiller og PC.

Jeg vil helst være fri for at boksen/skærmen indeholder Tuner, af hensyn til TV-Licens.
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
15. marts 2004 - 20:00 #1
Denne her burde gøre tricket ;)
http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=142737

Mvh Jonas
Avatar billede jones_net Nybegynder
16. marts 2004 - 11:38 #2
Du kan ikke se TV, hvis du ikke har en tuner et eller andet sted, og du kan ikke lovligt se TV, hvis du ikke betaler licens. Så uanset hvordan du vender og drejer det, skal du betale licens, så snart du kan se TV.

Så det du skal have er en box med TV-tuner - f.eks. den fra Zitech.

/J
Avatar billede chrede Nybegynder
16. marts 2004 - 17:34 #3
Da jeg skrev TV, mente jeg faktisk kun DVD/Video...sorry
Avatar billede jones_net Nybegynder
16. marts 2004 - 17:55 #4
Det gør ikke noget:-)

/J
Avatar billede miza Nybegynder
25. maj 2004 - 15:45 #5
Jo, der findes skærme med indbygget TV-Tuner, og scart indgang, bl.a en skærm fra Orion (32bit - 15ms response time), kig på http://www.edbpriser.dk, der findes også andre som f.eks. Amitech
Avatar billede mummikiks Nybegynder
21. september 2004 - 23:30 #6
Findes der også en trykfølsom fladskærm med tv-tuner?