Avatar billede pindski Nybegynder
12. marts 2004 - 12:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sætter man den til at trykke ctrl + alt + del

hej.

Jeg har den klassiske windows logon, men jeg kan ikke finde ud af hvordan man sætter den til at brugere skal trykke "ctrl + alt + del" for at logge ind. Har kigget i "hjælp" og der står at man i "brugerkonti" skal trykke på fanen "avanceret" men den fane har jeg ikke.......håber i kan hjælpe
Avatar billede rejen Nybegynder
12. marts 2004 - 13:00 #1
Er du administrator på pc'en?
Avatar billede pindski Nybegynder
12. marts 2004 - 13:02 #2
Der står "Computeradministrator"
Avatar billede magictouch Nybegynder
12. marts 2004 - 13:37 #3
Kig her:
If you want to set up a requirement for a user to press CTRL+ALT+DEL before the classic logon is displayed, in the same manner as it behaves on Windows XP Server:

1. Click Start/Run/Regedit, and then click OK.
2. Select the Winlogon subkey at the following registry location:

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon

3. Click Edit, click New, and then click "DWORD value".
4. Change the value name to "DisableCAD" (without the quotes) and press ENTER.
5. Keep the data value set to 0 which is displayed as 0x00000000(0).

If the Welcome screen is enabled, the computer can be locked if you press CTRL+ALT+DELETE (to open Task Manager), and then click Lock Computer or click Switch User on the Shut Down menu.
Avatar billede serverservice Praktikant
12. marts 2004 - 13:56 #4
mærkeligt hvis det ikke findes på systemet som i w2k?
Avatar billede kirul Nybegynder
12. marts 2004 - 14:20 #5
Prøv at gå i Start - Kør
Skriv: control userpasswords2
enter

Her kan du sætte op med Ctrl+Alt+Del
Avatar billede kirul Nybegynder
12. marts 2004 - 14:24 #6
Du skal tage fanebladet Avanceret.
Nederst på denne skærm kan du sætte det op
Avatar billede pindski Nybegynder
12. marts 2004 - 14:34 #7
magitouch læg et svar....tak for hjælpen
Avatar billede pindski Nybegynder
12. marts 2004 - 14:34 #8
det er dit svar, som er det eneste der virker
Avatar billede magictouch Nybegynder
12. marts 2004 - 14:37 #9
Tak, og go´weekend*S*
Avatar billede pindski Nybegynder
12. marts 2004 - 14:41 #10
takker mange gannge
Avatar billede magictouch Nybegynder
12. marts 2004 - 14:45 #11
*S*