Avatar billede zeropaq.dk Nybegynder
02. februar 2001 - 21:10 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

IExplore 5.5

Hey hey :-)

Jeg skal bruge den FULDE version af Iexplorer 5.5, hvor man ikke skal på nettet for at hente diverse ting.

/Zeropaq.dk

Ps. har kun 15 points, håber det er nok til nogle gider svare ;-)
Avatar billede blood Nybegynder
02. februar 2001 - 21:15 #1
Avatar billede zeropaq.dk Nybegynder
02. februar 2001 - 21:18 #2
Blood > Den vil på nettet efter noget, jeg har nemlig prøvet den!
Avatar billede blood Nybegynder
02. februar 2001 - 21:20 #3
Ja du downloader instalations programmet på ½ mb som så henter resten og instalere det
Avatar billede zeropaq.dk Nybegynder
02. februar 2001 - 21:24 #4
Det er dét der er problemet.

Vi har et netværk, hans browser er sat til nogle skodproxy-instillinger, netværket virker fint. Men hvordan sætter jeg den til at due 100% så han kan komme på nettet?

Jeg må indrømme jeg er en tumnpe til den her slags.

Han har WInME
Avatar billede zeropaq.dk Nybegynder
02. februar 2001 - 21:27 #5
jeg har lige trukket nogle points fra et andet spørgsmål som jeg ikke har fået svar på, hermed 40 points.
Avatar billede dana Nybegynder
02. februar 2001 - 22:32 #6
Du kan bestille den på CD-rom her, men det koster \"lidt\" penge at få den tilsendt ;)
http://www.microsoft.com/danmark/products/ie/order_cd.htm
Avatar billede dana Nybegynder
02. februar 2001 - 22:47 #7
Avatar billede zeropaq.dk Nybegynder
02. februar 2001 - 22:50 #8
Hmm.. vi har ordnet det med en hub, browseren virkede ok.. sorry..
Avatar billede chruker Nybegynder
02. februar 2001 - 22:59 #9
På det nyeste nummer af Alt om Data er den vist nok med på.
Avatar billede dana Nybegynder
02. februar 2001 - 23:12 #10
chruker> De CD-rommer i PC magasiner som jeg har kendskab til, der er det også kun \"installationsfilen\" der ligger, hvor du bliver hevet ud på nettet for at downloade programmet. Så er det jo lige fedt, ikk\'. :)
Avatar billede chruker Nybegynder
02. februar 2001 - 23:54 #11
Den på alt om data fylder 59 MB