Avatar billede nmnm Nybegynder
10. marts 2004 - 16:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bagudkompabilitet i Windows XP?

Jeg fandt lige min gamle interstate 76 Gold frem fra skuffen, men den kan ikke håndteres af XP. Installationen starter ikke, men viser bare sort skærm. Jeg har prøvet "kompabilitet som windows 95" i egenskaber for setup-filen uden resultat, og tænkte så om der var en windows 95/98-emulator der kunne afhjælpe problemet?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
10. marts 2004 - 17:10 #1
der skulle være en løsning her--> http://lazyboy.multiservers.com/i82servers.html
:O)
Avatar billede nmnm Nybegynder
10. marts 2004 - 18:15 #2
Jeg har været forbi siden, som muligvis løser problemet når spillet ER installeret, men det kan jeg ikke engang gøre!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
26. marts 2004 - 06:31 #3
har du prøvet at åbne  exer filen, med zip el. rar også kopiere det til hdén, og derefter installere..?