Avatar billede brohave Nybegynder
10. marts 2004 - 01:33 Der er 13 kommentarer

Designer søges 2000 kr

Designer søges til mange opgaver der giver 2000 pr.stk
plus mulighed for provision.

Kan forklare lidt om vores koncept: Noget a la webedit.dk
bare meget mere udvilket.

Til dig:
Der er tale om en forside hvor det grundlægende design går igen på
hele sitet.

Så en ganske nem opgave for den rigtige personer.
Kontakt os gerne for flere oplysninger, venligst vedlæg telefon nummer
så vi kan ringe til for evt. refrancer.

Venlig hilsen

Michael hansen
Kenneth Jønsson
<a href="mailto:brohave@yahoo.dk">brohave@yahoo.dk</a>
Avatar billede flashers Nybegynder
10. marts 2004 - 09:20 #1
fortæl lige lidt om hvad designet skal bruges til
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
10. marts 2004 - 09:39 #2
Hej Michael og Kenneth

Jeg har 4 års erfaring fra reklamebureau, inden jeg for et halvt år siden startede som selvstændig grafiker og det kunne lyde som en opgave for mig. Jeg laver alt mit grafiske materiale fra bunden, tager selv alle fotos, laver al 3D grafik/illustrationer, programmerer flash, laver html osv. osv. I er mere end velkomne til at tage et kig i mit portfolio på adressen www.larsholmgaard.dk.

Har I spørgsmål er I mere end velkomne til at sende en mail - kontaktoplysninger findes på sitet.

mvh
Lars Holmgaard
Avatar billede cozey Nybegynder
10. marts 2004 - 12:08 #3
Lyder interessant...
kontakt mig på mtv@stofanet.dk
Avatar billede tt-dk Nybegynder
10. marts 2004 - 14:09 #4
du kan fange mig på th@2media.dk
hjemmeside er på www.2media.dk
Avatar billede zuiq Nybegynder
10. marts 2004 - 16:17 #5
Hej Kenneth og Michael,

Det lyder som nogle opgaver jeg sagtens kan klare, har arbejdet i snart nogle år arbejdet med design af hjemmesider mm. Jeg har med nogle venner et lille firma ved navn Shadeless Productions, hvor vi samler vores 'evner' -så vi kan også evt. lave grafiske 3d elementer osv.

Se evt. vores firma side, eller min private side (som dog er under ombygning).

Ser frem til et eventuelt samarbejde, og kontakt mig hvis i har nogle spørgsmål eller ligende :)

Mvh.
Mads Hansen,
Shadeless Productions

Email: mads@shadeless.dk
MSN: zuiq@hotmail.com
Privat HP: http://zuiq.shadeless.dk
Firma HP: http://www.shadeless.dk
Avatar billede nickyc Nybegynder
11. marts 2004 - 10:50 #6
Kontakt mig på nickypc@digit.gts.dk
Se evt. www.framemakers.dk/nicky
Avatar billede rangerbs Nybegynder
12. marts 2004 - 09:26 #7
Det lyder som en spændende opgave..

Kontakt mig på TBC-strike@ofir.dk og jeg vil gå igang med at lave et gratis udkast på et design.
referencer kan ses her http://jeppedk.1go.dk/referencer.html

mvh Ranger
Avatar billede smooth Nybegynder
18. marts 2004 - 13:28 #8
Du kan kontakte mig på : headmaster@websteps.dk
Hvis du vil se hvad jeg har lavet så kan du klikke dig ind på www.saucer.dk

Med venlig hilsen
Smooth
Avatar billede mortenbpedersen Nybegynder
30. marts 2004 - 22:38 #9
Du kan kontakte mig på woody_dk@hotmail.com
Jeg laver et par gratis udkast til dig
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
21. april 2004 - 20:38 #10
kontakt mig på rasmusvj@hotmail.com (fremover postmaster@ultraz.dk)

ref:
www.fritidsjob.com
www.onway.dk
www.ambulatoriet-broen.dk

og mange mange flere.. kontakt mig for en eventuel aftale.
Avatar billede cozey Nybegynder
21. april 2004 - 22:49 #11
heh... du er lidt bagud ...
Avatar billede fez0 Nybegynder
04. maj 2004 - 21:28 #12
Hvis det ikke er for sent, må du meget gerne også kontakte mig.
Jeg har mit eget lille kreative firma kørende som hedder "designsbyfez"
Jeg har meget stor erfaring med design, og jeg søger noget udfordring her, da jeg ikke har lavet så forfærdelig meget her for tiden. Du kan se mit site og evt. referencer på www.designsbyfez.com - min mail er: fez@designsbyfez.com
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
13. september 2004 - 11:36 #13
...lukketid for spørgsmålet? :-)