Avatar billede lenk Nybegynder
09. marts 2004 - 14:57 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Nogen der kender Orza

Prøv at se på http://www.orza.dk

Det ser jo attraktivt ud, men er det en ny Dixa net og basse bergqvist. Er der nogen der har hørt om dette firma.

Lenk...
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. marts 2004 - 10:25 #1
Vor ven Basse Bergqvist er bestyrelsesformand i Orza, og teknologien er en videreudvikling af den teknologi DIXA net forsøgte at lave forretning på.

Politiet har vist lige opgivet deres bedregerisag mod hr. Bergqvist.

Hvad man skal gøre i denne sag er svært af afgører, Jeg var selv tilmeldt dixanet, men tabte ingen penge på det, min eneste ærgelse var at det ikke blev til noget, tilbudet dengang, som i dag er godt.

Jev vælger nok at klappe hesten en smule, man kunne håbe at bergqvist har lært ikke at slå sit brød så stort op og at det går bedre denne gnag, desværre siger rygtet at han er lidt af en fantast, men vi må følge tingene
Avatar billede lenk Nybegynder
10. marts 2004 - 14:18 #3
tak for svaret, Lyder som et godt råd, jeg tror også jeg ser tiden lidt an
Avatar billede vinello Nybegynder
23. maj 2004 - 15:43 #4
Men skal så også lige siges at dengang DIXA krakkede var år 2001 og alle er bekendt med IT branchen det år.. Utallige små og nye virksomheder gik konkurs da verdensmarkedede blev utrolig ustabilt, hvilke kunne være en af grunden til DIXA ikke kunne komme op og stå.

Det uheldige er hvad kommunities gør Basse Bergqvist til inden han overhovedet starter et nyt projekt. Tag for eksempel Claus Riskjaer.. Han har gået konkurs med et par af hans projekter, men så lige pludselig fik han Cybercity op og kører. Hvilke han tjente en formue på og se deres markedsandel idag!

IP telefoni er fremtiden da det er gratis, det er kun et spørgsmål om tid hvor TDC mm. vil udbyde det til sine kunder.. Problemet er jo at så tjener de ikke penge på deres kobber mere og så gør det ondt i pengepungen!

Men nu ser vi med ORZA. Selv har jeg hoppet på ideen og skal eftersigende have inet hos mig på frederiksberg ligeså snart TDC vil frigiv deres kabel (hvilke tager 45-60 dage pga. TDC skal snøle processen).
Og 1 juni nærmere sig hurtigt..

Mvh
Jesper
Avatar billede ishmagel Nybegynder
07. juli 2004 - 17:07 #5
Er der nogen der har nogle kommentarer om Orza? Findes der brugere der benytter det og hvordan kører det? Jeg har nemlig selv overvejet at hoppe på vognen. Jeg bor på Østerbro og har ringet til Orza, som sagde at der ville gå et par måneder før de måske ville udvide til Østerbro.