Avatar billede bamberg Nybegynder
09. marts 2004 - 12:19 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Problem med sidetal

Jeg har lavet et hoveddokument med 4 underdokumenter. Når jeg indsætter sidetal kører det helt fint til en bestemt side og så starter det igen forfra. Samme problem opstår så selvfølgelig i indholdsfortegnelsen. Hvad er der galt og hvordan løser jeg problemet?
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
09. marts 2004 - 12:37 #1
Hvis du har lavet et sektionsskift i teksten, begynder den forfra indtil du vælger: Fortsæt fra forrige sektion.
Avatar billede bamberg Nybegynder
09. marts 2004 - 13:03 #2
Jeg har ikke selv oprettet sektionsskift, men Word gør det automatisk når man opretter et hoveddokument med underdokumenter. Jeg har allerede prøvet flere gange hvad du foreslår, det hjælper bare absolut ingenting.
09. marts 2004 - 13:04 #3
Placer markøren på den side, der får sidenummereringen til at starte forfra.
Vælg Indsæt->Sidetal....,
Klik på knappen Format
Check at sidenummereringen er indstillet til at: Forsætte fra forrige sektion.
Avatar billede bamberg Nybegynder
09. marts 2004 - 13:10 #4
Det har jeg dered prøvet og den er helt korrekt indstillet til: Fortsætte fra forrige sektion. Den gøre det bare ikke...............
09. marts 2004 - 13:14 #5
.... og der er ikke ekstra sektionsskift sidst i det dokument, der slutter der hvor problemet opstår?
Avatar billede bamberg Nybegynder
09. marts 2004 - 13:38 #6
Nej, det er der ikke. Og mærkelig nok opstår problemet først på side 2 af den nye underdokument, dvs. side fortsætter med det korrekte sidetal, altså f. eks. 92. Men den næste side begynder så lige pludselig med 2. Og sådan er det hele vejen igennem.
09. marts 2004 - 13:42 #7
Så er det mellem side 1 og 2 i dette underdokument, du skal søge efter sektionsskift.

Sidetal kan ikke ændres uden et sektionssskift, så det skal være der.
Avatar billede bamberg Nybegynder
09. marts 2004 - 14:09 #8
Nu har jeg prøvet igen og igen og det var nok et eller andet me sektionsskiftene som word lavede, da jeg oprettedde underdokumenterne. Erikjuul vil du ikke give mig et svar. Jeg synes at du bestemt også fortjener nogle point.
09. marts 2004 - 15:40 #9
Det får du her!