Avatar billede harrybal Nybegynder
09. marts 2004 - 11:30 Der er 15 kommentarer

Word97 makroer virker ikke i Word 2003

Hej jeg har fået lavet mig nogle word skabeloner til word 97 i sin tid, men efter skiftet til Win XP og Office 2003 virker mine gamle skabeloner ikke mere.
Er der en der kan fortæle mig hvordan jeg convetere skabelonen til 2003??? så jeg kan få conveteret mine skabeloner og at de kunne stadig virker på office 97?
Håber I kan hjælpe mig ud af et stort problem.
På for hånd mange tak.
Avatar billede hubs Nybegynder
09. marts 2004 - 11:50 #1
Kan det evt. være at du blot skal ind og 'opdatere' dine referencer

Det løste i hvert fald et ligende problem jeg havde i Access
Avatar billede harrybal Nybegynder
09. marts 2004 - 12:08 #2
Kan ikke se en reference der kunne passe...a la Microsoft Word eller noget lignende..
Avatar billede hubs Nybegynder
09. marts 2004 - 12:16 #3
Der er nogen af de referencer du bruger, hvor der står 'Missing' ud for?
Avatar billede harrybal Nybegynder
09. marts 2004 - 14:23 #4
Det er ikke noget "Missing", jeg prøvede med at fjerne og sætte nogle ind uden held...
Avatar billede hubs Nybegynder
09. marts 2004 - 14:34 #5
Hmm ja det er umiddelbart hvad mine 'upgrade' erfaringer rækker til. Sry :c(
Avatar billede kedde65 Praktikant
09. marts 2004 - 20:16 #6
Hej

Der er en hel del kode der er lavet om fra 97 til 2003, så der kan være rigtigt mange ting der ikke virker længere. Hvis du vil have det rettet til, eller ihvertfald have et kvalificeret gæt på hvad det kan være, så send mig endelig dine skabeloner på ck@targetgruppen.dk.

VH CK
Avatar billede harrybal Nybegynder
10. marts 2004 - 07:43 #7
Jeg har til gengæld nogle excell skabeloner hvor "Missing:Microsoft Office Web Component 9.0" fremgår i references...jeg tror nok at det virker hvis jeg installere den "missing" .dll fil, men vil det stadig fungere i Office 97?
Avatar billede harrybal Nybegynder
10. marts 2004 - 08:00 #8
hub=> jeg tjekede af de "missing"er reference og det fungere fint på Office 2003, jeg ved bare ikke om det vil virke i Office 97, selvfølgelig der er ikke andet end at prøve...
Avatar billede harrybal Nybegynder
10. marts 2004 - 08:01 #9
ck=>Jeg gør et test med de omtalte referencer ellers sende jeg kode til dig...om nogle timer tester jeg om det virker begge Office uden problemer....
Avatar billede harrybal Nybegynder
10. marts 2004 - 08:30 #10
Jeg har også en excell skabelon der virker lidt tvivlsom når den åbnes, det vrimler på hver handling man laver især på "toolbar" hovr der relateres til makroer, det er åbenbart at der oopdateres hele skabelon på hver menupunkt..og der ca. 7-8...jeg håber I forstå hvad jeg mener..
Avatar billede hubs Nybegynder
10. marts 2004 - 08:31 #11
harrybal >> Nej jeg er bange for at den så ikke vil virke i office 97, den har jo ikke de nye 2003 referencer, så du bliver nok nød til at have to versioner, en til 97 og en til 2003.  :c(
Avatar billede bak Seniormester
10. marts 2004 - 13:56 #12
"Missing:Microsoft Office Web Component 9.0"
Office 97 har slet ikke web-components. Disse kom først med Office 2000.
Om de kan installeres særskilt er jeg ikke sikker på, men jeg tror det ikke.
Avatar billede harrybal Nybegynder
10. marts 2004 - 16:02 #13
bak=> rigtigt det var en misforståelse i stedet var windows 98 og office 2000 til officce 2003, så der var der ikke noget problem...heldigvis..
Avatar billede hubs Nybegynder
30. marts 2004 - 15:18 #14
Har du fået det op og køre? :c)
Avatar billede hubs Nybegynder
04. juni 2004 - 14:52 #15
Husk at lukke spørgsmålet :c)