Avatar billede gurugundy Nybegynder
08. marts 2004 - 20:32 Der er 11 kommentarer

Problem med exe fil

Har downloaded et shareware program, når jeg åbner exe filen som det nu er - kommer der et vindue frem hvor der står "programmet er for stort til at passe ind i hukommelsen"... filen fejler ikke noget har efterhånden hentet dem fra mange forskellige sider, og andre jeg kender kan godt køre den...!?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
08. marts 2004 - 20:44 #1
hvilken fil taler vi lige om..??
prøv  diskoprydning..?
Avatar billede gurugundy Nybegynder
08. marts 2004 - 21:04 #2
En installations fil til erotica island, den skulle udpakke hele instalationen.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
08. marts 2004 - 21:05 #3
kan du ikke åbne den med zip, eller rar..?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
08. marts 2004 - 21:22 #4
kan ikke lige finde det som shareware..?
http://www.gamershell.com/hellzone_Adult_Content_Erotica_Island.shtml
har du hentet det andet steds fra, så scan lige filen..O)
http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp
Avatar billede ptp10 Nybegynder
08. marts 2004 - 21:57 #5
Jeg har også en .EXE fil som ikke kan åbnes. Den fylder 700 mb og den skriver også at programmet er for stort til at passe ind i hukommelsen.
Er der nogen måde jeg kan åbne den på?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
08. marts 2004 - 22:02 #6
prøv evt. med -->http://download.com.com/3000-2242-10150019.html?tag=lst-0-1
eller et andet program, der kan åbne iso-filer..prøv at tage en kopi, og omdøb den xxx.iso..derefter åbne den med isobuster,winimage,nero,clone eller lign.
men husk at scanne.
Det kan også være gamle programmer..??
Så kan du prøve at højreklikke, og vælge at åbne programmet, combatibet, med feks.98.??
Avatar billede ptp10 Nybegynder
08. marts 2004 - 22:04 #7
ok... men det er ikke en iso fil... så jeg skal bare ændre det så der står .iso istedet for .exe eller hvad?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
08. marts 2004 - 22:05 #8
yesp..husk at tage en kopi..
Avatar billede ptp10 Nybegynder
08. marts 2004 - 22:06 #9
ok..... Har lige prøvet det.... det virker ikke helt :/
Er der andre muligheder?

Tak!!!
Avatar billede ptp10 Nybegynder
08. marts 2004 - 22:08 #10
Jeg kan ikke få WinImage til at virke... den gider ikke at tage imod min .exe fil :S
Avatar billede bartfreak Nybegynder
26. marts 2004 - 06:14 #11
det kan være der er fejl i filen...prøv at hente den igen,,?