Avatar billede tctommy Nybegynder
01. februar 2001 - 22:09 Der er 4 kommentarer

MDIForm

Hvordan fjerner jeg den blå titelbar + minimer,maximer luk, så der blot er et vindue
og intet andet ?
Avatar billede mmp Nybegynder
01. februar 2001 - 22:35 #1
Gå ind i borderstyle og sæt den til fixed single -så er du af med minimer, max, men ikke luk. Hvis du heller ikke vil have luk, skal du sætte den til None.
Avatar billede tctommy Nybegynder
01. februar 2001 - 23:12 #2
Jeg skal have det hele fjernet på
Avatar billede tctommy Nybegynder
01. februar 2001 - 23:15 #3
Jeg skal have det hele fjernet på en MDIForm og der er ikke en Borderstyle man kan ændre på der.
Kun på MDIChilds er det muligt den vej, hvilket jeg har gjort. Det skal kun være muligt at lukke programmet via en kommando-knap,,,og minimer, maximer må ikke være synlig
Avatar billede heko Nybegynder
26. februar 2001 - 14:08 #4
Kan ikke lade sig gøre Sorry... Det ligger i standarden for MDI-form... Så vidt jeg er orienteret går det galt selv hvis du forsøger at fjerne knapperne ved hjælp af hWnd....

Heko