Avatar billede serial-paparazzi Nybegynder
06. marts 2004 - 17:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

parabol til bil

Hej

hvor kan man købe en parabol til en bil?
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2004 - 17:48 #1
I campingforretninger vil de højest sandsynligt ha' noget til at montere på autocampere og campingvogne... de paraboler jeg dog har set, er blot alm. paraboler til at montere på huse, hvor der så er lavet nogle specielle monteringsbeslag...

Det er IKKE muligt at se satellit når man kører, parabolen skal ramme meget nøjagtigt for at få kontakt til en satellit... (men det vidste du jo nok)

Med venlig hilsen
- Anders
Avatar billede serial-paparazzi Nybegynder
06. marts 2004 - 17:58 #2
OKAY.. men er der ikke nogle  steder på internettet jeg kan se hvad sådan en koster  osv...
Avatar billede haverslev Novice
07. marts 2004 - 09:25 #3
http://www.mobil-teknik.com/varegruppe.php3  ( dansk firma og priser )

Søg under Parabol - der er komplet anlæg, div dele.
Avatar billede serial-paparazzi Nybegynder
31. marts 2005 - 14:24 #4
Lukke tid