Avatar billede annedonnerman Nybegynder
04. marts 2004 - 18:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opgradering af fil ved opstart

Hej
Jeg håber, at der er nogen, der kan hjælpe mig med et problem, jeg har haft nogen tid.
Når jeg starter min computer op, kommer der en meddelelse, som bliver genstartet ca. 5-6 gange. Den lyder således:
Windows kunne ikke opgradere filen %1 fra %2
Det forekommer mig, at jeg har hørt noget i den retning i mine dos-dage, men ikke siden og ikke i forbindelse med windows.
Bagefter kommer der en meddelelse om, at:
Windows kunne ikke opgradere en eller flere systemfiler inden start
Windows kan måske ikke startes eller køre korrekt
Tryk på en eller anden tast
Det gør jeg så, og windows starter helt normalt op, men hvorfor de underlige/kryptiske meddelelser i opstarten?
Avatar billede annedonnerman Nybegynder
09. marts 2004 - 13:15 #1
annedonnerman
Jeg kan tilføje, at problemet opstår hver gang windows opdaterer. Jeg håber, at dette kan være til hjælp ved besvarelse af spørgsmålet. Computeren er sat til automatisk opdatering - den opdaterer efter min mening meget tit - flere gange om ugen og ofte er den utrolig længe om det - adskillige timer.
Avatar billede annedonnerman Nybegynder
18. maj 2004 - 20:46 #2
annedonnerman
Hej
Det ser ikke ud til, at der har været nogen, der har kunnet hjælpe - jeg vil lige sige, at jeg ikke har problemet mere - har ingen ide om, hvad der er sket, og om det dukker op igen.
Avatar billede annedonnerman Nybegynder
21. maj 2004 - 15:07 #3
annedonnerman
Hej
Det ser ikke ud til, at der har været nogen, der har kunnet hjælpe - jeg vil lige sige, at jeg ikke har problemet mere - har ingen ide om, hvad der er sket, og om det dukker op igen.