Avatar billede casm2000 Nybegynder
31. januar 2001 - 23:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

cookie ell. session?

jeg vil føre variabler fra en side til en anden, hvordan klarer jeg den bedst??
Avatar billede tpiil Nybegynder
31. januar 2001 - 23:51 #1
med session for det holder jo kun i 20 min. cookie kan du så sætte til at blive slettet hvornår du vil, men med session skal ikke ind på brugerens computer :)
Avatar billede strax Nybegynder
01. februar 2001 - 16:07 #2
Til gengæld risikerer du med session at folk der har forladt dit site bliver ved med at bruge resourcer da sessionsobjektet jo som nævnt først slettes efter 20 minutters inaktivitet.