Avatar billede bassi Nybegynder
25. september 1999 - 18:00 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Driver til TeleDanmark 56k Internet Modem 2M

Jeg har lige købt et TeleDanmark 56k Internet Modem 2M, og de fjolser har ikke sendt en driver med. Den eneste jeg kan finde på deres hjemmeside er en driver som ikke passer til model 2M. Er der nogen som kan hjælpe mig med en driver. Jeg har prøvet at søge på flere forskellige steder, men har ikke kunnet finde en. På forhånd tak for hjælp.
Avatar billede fatboy Nybegynder
25. september 1999 - 18:29 #1
Hedder modemet TeleDanmark 56k Internet Modem 2M ?
Avatar billede fatboy Nybegynder
25. september 1999 - 18:34 #2
Prøv eventuelt hos chip-producenten. De fleste analoge modemer bruger Rockwell chips. Drivere dertil findes her:

http://www.conexant.com/products/modems.asp
Avatar billede thoeger Nybegynder
25. september 1999 - 18:47 #3
Hvorfor bruger du ikke bare driverne der følger med win95/98?

/Thoeger
Avatar billede snowball Novice
25. september 1999 - 19:49 #4
Så vidt jeg husker, så er det Lasat modemer TD sælger. Kig her:

http://www.lasat.dk/support/drivers.asp

Nederst på siden skal du vælge hvilket modem og operativ system du har. I dit tilfælde skal du nok enten vælge LASAT Opasia 56.000V eller LASAT Internet 56.000V og så det operativ system du bruger.

Snowball
Avatar billede bassi Nybegynder
26. september 1999 - 19:30 #5
Jeg bruger standarddriverne i øjeblikket.Ifølge brugervejledningen hedder driveren Tele Danmark 56K Modem 2M.
Avatar billede bassi Nybegynder
26. september 1999 - 19:32 #6
Det er ikke et Lasat modem, for sådan et havde jeg før.
Avatar billede snowball Novice
26. september 1999 - 21:32 #7
Står der ikke et navn et sted på modemet ??? Ellers så prøv at beskrive hvordan det ser ud !

Snowball
Avatar billede bassi Nybegynder
27. september 1999 - 15:57 #8
Jeg har returneret det og købt et Lasat igen så nu funker det hele igen. Tak for hjælpen
Avatar billede snowball Novice
27. september 1999 - 15:59 #9
Det er det jeg altid har sagt: LASAT styrer for vildt :-))

Snowball
Avatar billede voodoo Nybegynder
28. september 1999 - 08:08 #10
du kan prøve at download en driver fra www.driverfinder.com eller søge fra www.altavista.com
Avatar billede snowball Novice
28. september 1999 - 08:57 #11
Voodoo: Prøv lige og læs hans sidste besked !!!

Snowball
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. oktober 1999 - 00:05 #12
bassi: Kan du ikke lige acceptere et svar (evt. dit eget) så vi kan få lukket dette spørgsmål.
Avatar billede bassi Nybegynder
07. oktober 1999 - 20:21 #13
Okay
Avatar billede p_larsen Nybegynder
14. maj 2003 - 21:33 #14
prøv at bruge driveren fra windows xp der hedder standardmodem 56000
det virkede for mig