Avatar billede andreasmh Nybegynder
01. marts 2004 - 15:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logo i 100*100

Hej Eksperter

Jeg efterlyser et logo i størrelsen 100*100 eller i anden form med hvis kant udenom så det når de 100*100 alligevel.
Logoet er til et CnC Renegade ESL 3v3 squad så der må gerne være lidt "knald" på det. Kunne være fedt hvis det danske og engelske flag indgik i logoet men er ikke nødvendigt på nogen måde.

Logoet skal bruges til dennne side : http://www.esl-europe.net/de/renegade/3on3/ladder/team/673544/

Håber der er nogle der vil hjælpe.

Mvh Andreas
Avatar billede andreasmh Nybegynder
01. marts 2004 - 15:24 #1
hvis = hvid. trykfejl. Undskyld
Avatar billede nfk Nybegynder
01. marts 2004 - 17:40 #2
er der nogle bogstaver der skal indgå? og hvad med farver?
Avatar billede andreasmh Nybegynder
01. marts 2004 - 22:46 #3
ARv forhelvede glemte jeg sgu at skrive. Mange gange undskyld. Holdet hedder "Laser Sniper Dudes", LSD kort.
Avatar billede bill20 Nybegynder
03. marts 2004 - 13:41 #4
Avatar billede andreasmh Nybegynder
03. marts 2004 - 14:52 #5
Ser fint ud. Vil meget gerne have flere henvendelser før jeg giver point ud. mvh Andreas
Avatar billede dizzim Nybegynder
04. marts 2004 - 20:23 #6
Jeg har lavet et logo og  et mash-up af nogle c&c gen. billeder med din clans nick på. se dem her:
http://www.arca.frac.dk/images/mywork/lsd.logo2.gif
og
http://www.arca.frac.dk/images/mywork/lsd.logo.gif
håber i ka bruge det...
Avatar billede andreasmh Nybegynder
05. marts 2004 - 13:24 #7
Ser fedt ud. tak