Avatar billede pelyja Nybegynder
01. marts 2004 - 12:39 Der er 2 kommentarer

PDF til tekst: Gemini, Scansoft eller andet?

Hej

Jeg har brug for et program, der kan konvertere PDF til tekst og vigtigst af alt bevare de rigtige afsnit.

Jeg bruger gemini version 2.0 som plug-in til adobe, men problemet er, at afsnitene ikke altid passer.
Der er blandt andet problemer ved korte afsnit, hvor nedenstående afsnit trækkes op.

Scansoft har et pdfconverter-program. De har et demo-galleri, med tre eksempler:
http://www.scansoft.com/pdfconverter/demo/

De hævder, at afsnittene passer, men det gør de altså ikke :(

Gemeni har nu version 4.0, som også koster penge ...

Jeg vil bare høre, om der er nogen som har gode erfaringer med et konverteringsprogram, som er i stand til at bevare afsnittene :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. marts 2004 - 12:42 #1
Omnipage pro kan elektronisk scanne pdf dokumenter og lave dem om til word
Avatar billede pelyja Nybegynder
02. marts 2004 - 11:23 #2
Jeg har prøvet at køre omnipage OCR, men det kan også give afsnitsfejl og desuden andre fejl, når den skal genkende ...