Avatar billede tearz Nybegynder
01. marts 2004 - 10:17 Der er 3 kommentarer

Afmontering af køler holder på et abit ic7 max3

Jeg skal til fjerne køleholder på mit abit ic7 max3 bundkort men jeg er bange for at ødelægge noget hvordan fjerner jeg den lettest mit problem er de grå holdere de er ikke til at rykke ud :( nogen der har prøvet det samme og ved hvordan?
Avatar billede hamstro Nybegynder
01. marts 2004 - 13:18 #1
Jeg har fjernet kølerholderen på et Abit IS7-G, og jeg går ud fra at systemet er nogenlunde det samme. Du skal bare finde en lille spids ting, som du kan presse de grå holdere ud med fra bunden. Det sidste stykke kan du evt. klare med en tang fra oven. Thermalright har en ganske udmærket guide til hvordan det skal gøres på http://www.thermalright.com/a_images/pdf/p4rm.pdf . Håber det hjælper.
Avatar billede tearz Nybegynder
01. marts 2004 - 14:04 #2
takker hamstro:) skriv et svr pointsene er dine
Avatar billede hamstro Nybegynder
01. marts 2004 - 14:13 #3
Det var så lidt - god fornøjelse!