Avatar billede ternevej2 Nybegynder
01. marts 2004 - 09:30 Der er 5 kommentarer

Afbrændt Duron

kan man rent fysisk se om en Amd er feset af
Avatar billede jepouls Nybegynder
01. marts 2004 - 09:34 #1
Måske. Jeg har set en sådan engang, og det var der tydlige spor på, og omkring kernen der var sortsværtet, men det kan ligesåvel være at du ikke kan se det. Dette er problemet med dødt elektronik.
Avatar billede c-holst Novice
01. marts 2004 - 09:34 #2
Avatar billede fotobob Nybegynder
01. marts 2004 - 09:34 #3
Nu ved jeg ikke om du mener,den er brændt af eller om den bare er stået af. Jeg vil anbefale at du testen den på et bundkort. jeg mener den bliver lidt brunlig på undersiden hvis den er "brændt" af.:)

Det bedste er at se om den virker på bundkortet!
Avatar billede fotobob Nybegynder
01. marts 2004 - 09:53 #4
Nu ved jeg ikke om du mener,den er brændt af eller om den bare er stået af. Jeg vil anbefale at du testen den på et bundkort. jeg mener den bliver lidt brunlig på undersiden hvis den er "brændt" af.:)

Det bedste er at se om den virker på bundkortet!
Avatar billede c-holst Novice
12. juni 2004 - 22:33 #5
Hvordan går det så, har du brug for mere hjælp, så kom med lidt respons
Ellers må du gerne lukke tråde her