Avatar billede laysen Nybegynder
29. februar 2004 - 23:22 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Logo til vektorgrafik

Jeg har et logo i 4 farver som skal laves om til vektorgrafik. Det vil sige rentegnes. Hvemkan hjælpe ?
Avatar billede doggy82 Praktikant
29. februar 2004 - 23:25 #1
Det kan jeg :) har du et link til det? ellers send det til Lassefernov @ tdcadsl.dk
Avatar billede doggy82 Praktikant
29. februar 2004 - 23:26 #2
Vil du ha' det som esp-fil, eller Illustrator (ai), eller hvad?
Avatar billede zhark Nybegynder
01. marts 2004 - 13:00 #3
Kan du ikke lige oploade det logo her så man kan se det :)
Avatar billede doggy82 Praktikant
01. marts 2004 - 13:29 #4
Jo det ka' jeg da godt.
http://home21.inet.tele.dk/doggy82/exp/lightning-logo-psd
Og jeg har sgu lidt svært ved at lave det da jeg syntes at logoet er ret grimt. Når nu jeg skal være helt ærlig. Måske en anden har lyst
Avatar billede doggy82 Praktikant
01. marts 2004 - 13:30 #5
Avatar billede zhark Nybegynder
01. marts 2004 - 15:54 #6
Jeg ser måske på den i aften!
Avatar billede laysen Nybegynder
01. marts 2004 - 16:15 #7
Hejsa
Det ville jeg være glad for...
Avatar billede zhark Nybegynder
01. marts 2004 - 21:45 #8
Jeg kan desværre ikke (beherske) Illustartor, så jeg kan kun vise et par eks. lavet i PS - det er f.s.v. lavet i vektor meeen det er sku' ikke til at få "vektor" ud af PS (:
Light-a er stort set din som er rentegnet, og så har jeg ændret lidt i Light-b på lyn og lidt noise på stav - beklager jeg ikke har styr på vektor... endnu!
Er du interesseret kan du få begge filerne med de enkelt dele i PS formatet.
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/Light-a.gif
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/Light-b.gif
Avatar billede spe Nybegynder
01. marts 2004 - 21:49 #9
Hvor kan det oprindelige logo hentes hvis man vil forsøge sig i vektorgrafik?
Avatar billede zhark Nybegynder
01. marts 2004 - 21:52 #10
Der kan da ændres på dem, jeg ved ikke rigtigt om der egentligt er 1 pixel sprt stroke på din tekst? Og er det egentlig 99 eller 66 - der står jo 99 :)
Avatar billede zhark Nybegynder
01. marts 2004 - 22:01 #11
Hej spe>
Jeg hentede den, men den er sletter der, så her oploader jeg den igen.
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/Lightning-Logo.psd
Ja du kan jo det der :)
Avatar billede laysen Nybegynder
01. marts 2004 - 22:39 #12
Tak for hjælpen. Har fået det løst.