Avatar billede helpwantedfast Nybegynder
29. februar 2004 - 19:02 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

god hosting af hjemmeside

Jeg har en side, www.tuning.dk ..-... Siden fylder knap 1 GB i det hele og kører med PostNue. Skal altså bruge PHP og Mysql. Nogen der har gode erfaringer med udbydere af webhoteller?
Avatar billede medions Nybegynder
29. februar 2004 - 19:03 #1
www.dansite.dk kan hvad du søger!

//>Rune
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
29. februar 2004 - 19:16 #2
helpwnatedfast: 1 giga ??? Hvad fanden har du til at ligge på den side? Vil du havde hosted 1 giga, så tro jeg vist du skal frem til kasse 1, for at for noget ordenligt hosting.
Avatar billede proboss Nybegynder
29. februar 2004 - 20:04 #3
Prøv at kig forbi www.secnet.dk de er gode og supporten er i top jeg ved godt at der står max 500 mb men jeg ved også at de er til at tale med
Avatar billede jakki Nybegynder
29. februar 2004 - 20:24 #4
Ja jeg kan også kun anbefale www.secnet.dk bruger dem selv og min arbejdsplads bruger dem også uden problemer.
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
29. februar 2004 - 22:19 #5
Vil kun anbefale www.csg.dk og wannafind.dk.
csg.dk har været yderst fleksible, og er ret glad for den prioritet support har.
Avatar billede superbent Nybegynder
29. februar 2004 - 22:38 #6
www.csg.dk er også det jeg bruger. Har aldrig haft et bedre sted - og jeg har en speciel løsning jeg fandt ud af med dem, som jeg kører, da jeg også har en del filer m.v.
Avatar billede whyme Nybegynder
29. februar 2004 - 23:41 #7
jeg vil også give 4us.dk ret i at supporten er rigtig fed på www.csg.dk - jeg har aldrig fået svar så hurtigt på webhoteller (samme dag - nogle gange 5 min efter man har spurgt).

Der er support via IRC og email eksempelvis.