Avatar billede skalpellen Nybegynder
29. februar 2004 - 12:04 Der er 11 kommentarer

This program requires at least 3MB of free virtual memory to run

This program requires at least 3MB of free virtual memory to run... Sikkert har i set den før men er der lige en der har en løsning til den! Det er et tilbage vendende problem så nu vil jeg gerne have svar....
Avatar billede halifax Nybegynder
29. februar 2004 - 13:50 #1
Virtuel memory er jo swap-filen, eller pagefile.sys som den hedder i XP, og 3MB er jo ikke noget at tale om, størrelsesmæssigt.
Så hvorfor egentlig den meddelelse? - Hvilket program?
Avatar billede skalpellen Nybegynder
03. marts 2004 - 14:23 #2
Jeg ved at det er en Windows fejl. Det er noget der sker hyppigst med ældre programmer. Det er vist et børnespil, men jeg kan ikke huske hvad det er for et! Jeg ved at det er et meget lidt krævende spil og det er jo det der gør det sådan lidt sært....
Avatar billede dragonnight Nybegynder
07. november 2004 - 21:42 #3
Prøver lige at tage denne tråd op igen.
Jeg har et lignende problem med to ældre børnespil.
Jeg får den samme meddelelse når jeg prøver at starte dem. Installationen af spillet forløber uden problemer.
Jeg har prøvet at sætte spillende til at køre "kompatibilitet for 98" uden held.

OS = XP
Avatar billede halifax Nybegynder
08. november 2004 - 00:40 #4
Er disse børnespil mon lavet med Macromedia Director? Har fundet dette om fejlen:
"The error is caused by conflicts between Microsoft Windows XP and 2000 (With 1GB or more memory) and the version of Macromedia Director used to create some programs, Auto-run menus, and installers."

Det anbefales selv at sætte minimum størrrelsen af pagefile. Se selv resten her
http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=303
Avatar billede halifax Nybegynder
08. november 2004 - 00:58 #5
Avatar billede dragonnight Nybegynder
08. november 2004 - 12:09 #6
Jeg har uden succes sat min vituelle hukommelse til 2mb ved opstart, og 2 mb som det maksimale. Derefter genistallerede jeg spillet men intet havde hjulpet.
Avatar billede halifax Nybegynder
08. november 2004 - 13:46 #7
dragonnight - Det er for lidt at sætte virtuel hukommelse til 2 MB ved opstart og som maksimum. Jeg læser din kommentar som du har sat den til det??

Se de ovenstående links igen for rettelse.
Avatar billede dragonnight Nybegynder
19. januar 2007 - 12:05 #10
He he, bedre sent end aldrig.
Avatar billede stefware Nybegynder
31. maj 2011 - 07:24 #11
Bomp