Avatar billede jonashansen Nybegynder
28. februar 2004 - 14:04 Der er 10 kommentarer

mangler support til pc-spil

Jeg leder desperat efter hjælp/support til spillet Mace Griffin Bounty Hunter. Jeg har købt spillet til pc, men tilsyneladende har udviklerne valgt at glemme pc-versionen da der hverken eksisterer faq eller forum til det... - jeg kan i hvert fald ikke finde det!!

Spillet crasher ved start-up, jeg kan end ikke gå ind i setuppen man skal køre før man spiller spillet.

mvh jonas hansen
Avatar billede ird Praktikant
28. februar 2004 - 14:06 #1
Har du prøvet at geninstallere det?
Hentet alle updates til windows?
Testet om der er kommet en patch til spillet?
Tjekket for virus?
Avatar billede jonashansen Nybegynder
28. februar 2004 - 14:14 #3
jeg har alle updates... dette burde heller ikke spille ind. Der er ikke kommet patch til spillet, www.bountyhunter-games.com - den officiele side skriver ikke en skid om noget som helst. Jeg har tilsyneladende ikke nogen vira. Jeg har gennemsøgt google med diverse søgeord, men uden resultat - alle de support eller forum-sider jeg kan handler enten om xbox, GC eller ps2
Avatar billede ird Praktikant
28. februar 2004 - 14:16 #4
Hvordan ved du at du ikke har virus?
Har du hentet windows updates?
Geninstalleret spillet?
Avatar billede kalb Nybegynder
28. februar 2004 - 15:14 #5
Har du prøvet denne side for hjælp til dit problem?
http://www.rottentomatoes.com/g/MaceGriffinBountyHunter-707713/overview.php
Avatar billede ird Praktikant
28. februar 2004 - 15:18 #6
hvorfor smide det som et svar når du selv stiller det som et ? *G*
Avatar billede jonashansen Nybegynder
29. februar 2004 - 15:34 #7
den side er ikke til nogen hjælp :-/
Avatar billede ird Praktikant
03. marts 2004 - 15:43 #8
Er det mon tid til lidt feedback her så man ved om problemet er løst??
Avatar billede jonashansen Nybegynder
07. marts 2004 - 13:51 #9
problemet er IKKE løst, overvejer at få spillet byttet, er desperat!!!
Avatar billede jonashansen Nybegynder
30. august 2004 - 23:27 #10
stadig desperat!!