Avatar billede peterfup Nybegynder
27. februar 2004 - 15:01 Der er 1 kommentar

PowerPoint viewer

Jeg har et mindre problem med at finde en com component der kan afspille powerpoint filer i .net. Er der nogen der har prøvet eller har en ide til hvordan det bliver muligt at trække en component ind på en form hvorefter at man kan se et givent powerpoint dokument afspille på formen efterfølgende.

Peter
Avatar billede guidmaster Nybegynder
27. februar 2004 - 15:10 #1
Som udgangspunkt tror jeg ikke du kan trække noget ind. Du kan lave en referrence til office com komponenten og så kode op mod den - det er det eneste jeg lige kan komme på. Andre der har stødt på noget?