Avatar billede fordfairlane Nybegynder
31. januar 2001 - 08:16 Der er 1 løsning

LPD demon kan ikke starttes

Jeg har en RedHat 6.0, når en bruger printer kommer det ikke ud fordi brugeren ikke kan starte LPD demonen kun root. Jeg har indtil videre løst problemet ved at lave et at job som hvert minut køre lpc restart. Men jeg vil gerne have at det kørte rigtigt, og desværre er det ikke muligt at lave en reinstallering da den køre i produktion.
Avatar billede smirnoff Nybegynder
31. januar 2001 - 13:22 #1
jeg har hørt at der er samme problem med lpd til R 6.2 - så muligvis også til RH 6.0...løsningen er/var en opgradering af lpr-pakken...