Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
25. februar 2004 - 18:37 Der er 24 kommentarer

Runtime error?

Jeg har installeret spillet EVE Online. Jeg kan starte spillet op, og det kører fint indtil jeg skal connecte til spilserveren. Så får jeg en runtime error. Noget med Microsoft C++ . Nogen der kan hjælpe mig af med denne irriterende fejl??
Avatar billede pchris Nybegynder
25. februar 2004 - 18:39 #1
Ikke med mindre du fortæller os hvad fejlen er.
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
25. februar 2004 - 18:45 #2
Runtime error!

Program: C:\programmer\ccp\EVE\eve.exe

This application has requested the runtime to terminate it in an unusual way.
Avatar billede ird Praktikant
25. februar 2004 - 19:17 #3
Prøv at opdatere Explorer, www.microsoft.com/windows/ie
Avatar billede ird Praktikant
25. februar 2004 - 19:18 #4
Står også lidt her, men om det kan hjælpe :)

http://www.eksperten.dk/spm/358485
Avatar billede ird Praktikant
25. februar 2004 - 19:19 #5
Har du alle updates til windows?
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
25. februar 2004 - 19:50 #6
Jeg har alle updates til windows ja, og jeg kører Explorer 6,0.
Avatar billede ird Praktikant
25. februar 2004 - 19:53 #7
hmm ja men prøv at installere IE igen.

Prøv evt at indsætte denne sti i kør og tryk enter. Husk at have xp cd'en i mens
SFC /scannow  Dette gendannne tabte filer
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
25. februar 2004 - 19:59 #8
Intet af det ovenstående har hjulpet.
Avatar billede ird Praktikant
25. februar 2004 - 20:00 #9
hm hm har du prøvet at reinstallere spillet
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
25. februar 2004 - 20:03 #10
Op til flere gange. Både fra den originale cd og den downloadede version, men det er det samme hver gang. Jeg kan godt starte spillet op, men lige så snart jeg skal til at connecte til serveren, så kommer fejlmeddelelsen.
Avatar billede ird Praktikant
25. februar 2004 - 20:04 #11
Hentet en version på nettet er det et gratis spil??
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
25. februar 2004 - 20:06 #12
Det er gratis at hente spillet, og de første 3 dage er gratis.
Avatar billede ird Praktikant
25. februar 2004 - 20:09 #13
hm hm hm prøvet en anden driver til grafikkort?
Avatar billede ird Praktikant
25. februar 2004 - 20:10 #14
Har du patch til spillet og du har scannet for virus ? ellers scan online her, for virus, spy,trojanere: http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm

Ellers ville jeg prøve at installere Dx igen
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
25. februar 2004 - 20:12 #15
Ingen virus i noget som helst af det jeg har downloadet. Det er verdens største online spil, så det havde jeg heller ikke regnet med at der var.
Spillet virker jo. Jeg får bare en runtime error, og så går det i stå.
Avatar billede ird Praktikant
25. februar 2004 - 20:14 #16
Så virker det heller ikke *G*
Det med at sige der ikke var virus i det er ikke bare lige noget man er sikker på. Prøv at køre en scan og prøv de andre ting jeg lige skrev iden vi udelukker det
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
25. februar 2004 - 20:17 #17
Jeg scannede det så sent som igår, både inden jeg installerede og efter det var installeret.
Avatar billede ird Praktikant
25. februar 2004 - 20:20 #18
ok så udelukker vi virus hvis du er så sikker. Pørv så med at installere DX igen og skife grafikkorts driver
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
25. februar 2004 - 20:22 #19
Alt det der burde vel ikke være nødvendigt når spillet starter op uden problemer??
Avatar billede ird Praktikant
25. februar 2004 - 20:28 #20
hvorfor ikke prøve det istedetfor at du udelukker alt
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
25. februar 2004 - 20:32 #21
Jeg prøver ikke på at udelukke noget. Jeg vil bare vide hvad der laver den runtime error.
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
25. februar 2004 - 21:01 #22
Ja, så har jeg gjort ovenstående, men uden noget resultat. Samme fejl, på samme sted.
Avatar billede ird Praktikant
03. marts 2004 - 15:40 #23
fik du fixet det
Avatar billede ird Praktikant
13. april 2004 - 14:42 #24
Fik du tid til at smide lidt feedback her snart eller lukke spørgsmålet??