Avatar billede brian8 Nybegynder
24. februar 2004 - 15:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke finde ud af double-buffering

Jeg skal lave en applet hvor der bruges double buffering. Først skal der på bufferen tegnes et baggrundsbillede hvorefter der skal ligges et billede oven på baggrundsbilledet. Når dette er gjordt skal det hele tegnes. Er der nogle som kan sende koderne til hvordan dette kan gøres.
Avatar billede simonvalter Praktikant
24. februar 2004 - 18:04 #1
jeg har engang brugt et af disse eksempler med held, hvis jeg husker rigtigt

tag et kig på http://www.javaalmanac.com/cgi-bin/search/find.pl?words=Buffered+Images
Avatar billede brian8 Nybegynder
18. marts 2004 - 23:30 #2
send lige et svar så jeg kan lukke
Avatar billede simonvalter Praktikant
18. marts 2004 - 23:35 #3
ok
Avatar billede simonvalter Praktikant
31. maj 2004 - 17:21 #4
lukketid?