Avatar billede escobar69 Nybegynder
23. februar 2004 - 22:45 Der er 8 kommentarer

DenverDVD-438 DivX og undertekster

hej. Har en Denver DVD afspiller som understøtter DivX. Har dog et stort problem. Kan man få undertekster til at virke? og hvilket format skal de være i?? Jeg har prøvet med formaterne .SRT og .SUB og har sørget for at døbe DivXfilmen og undertekst filen det samme. KAn altid nemt få det til at virke på pc men ikke med min Denver DVD. Nogen som ved om det vil virke hvis jeg konverter underteksterne til fx Microdvd el lign?
Eller er der ingen vej udenom at reencode filmen? :-(
Avatar billede escobar69 Nybegynder
23. februar 2004 - 22:47 #1
100 point til den der kan gi mig opskriften så det virker, hvis det altså overhovedet kan lade sig gøre.
Hep hep .... venter spændt *G*
Avatar billede metalsvinet Nybegynder
24. februar 2004 - 10:56 #2
Der er desværre ingen vej uden om. Måske kan det komme i en fremtidig firmwareversion, men jeg tror ikke Denver vil bruge de penge det koster. Der er nok bedre økonomi i bare at spytte en masse modeller ud.
Avatar billede metalsvinet Nybegynder
24. februar 2004 - 10:58 #3
Hov, det var da vist et svar.
Avatar billede metalsvinet Nybegynder
24. februar 2004 - 10:59 #4
Altså: nej, det kan ikke lade sig gøre i 438'eren p.t.
Avatar billede metalsvinet Nybegynder
28. februar 2004 - 00:54 #5
Måske er der en ny firmware på vej fra Mediatek (jeg mener DVD438 er baseret på MT1389-chippen), men det er jo ikke sikkert at Denver vil udgive den.
Avatar billede metalsvinet Nybegynder
28. februar 2004 - 13:38 #6
Denver DVD438 er en af mange nye afspillere baseret på Mediatek MT1389GE. Den nuværende firmware understøtter ikke undertekster, men det går fremad, se http://groups.yahoo.com/group/mt13x9/
Avatar billede escobar69 Nybegynder
05. marts 2004 - 14:29 #7
Ved du evt om andre af Denvers DVDer kan? fx DVD 188
Avatar billede escobar69 Nybegynder
05. marts 2004 - 14:35 #8
Og tak for svaret ... har meldt mig til den newsgroup og håber så det er noget jeg fatter en brik af *G*