Avatar billede xtcy Nybegynder
20. februar 2004 - 10:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Billeder af menu på disse telefoner LG G7100 og Panasonic X70

Hey..

jeg skal have ny mobil og kan ikke finde ud af hvilken jeg skal vælge.. sidder og fundere over en LG G7100 og en Panasonic X70. syns begge telefoner er mega fede.

og nu er det at jeg meget gerne vil se billeder af Menu'erne på disse telefoner..
biller af hvordan det ser ud når du modtager en sms og skriver en.. og hoved menuen.. på begge telefoner..

gir 30 point pr telefon
Avatar billede chalde Seniormester
20. februar 2004 - 12:32 #2
Jeg var også rimelig vild med g7100 (fedt design tiltalte mig meget), men efter at have læst denne test har jeg ændret mening:
http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=3466
Telefonen er alt for sløv. Den får 2/5 i "Maskinvare og respons" (siden er på norsk). Men læs den evt igennem selv, kan jo være det ikke betyder så meget for dig :-)
Personligt ser jeg frem til at have råd til en samsung e700:
http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=4163
Avatar billede xtcy Nybegynder
20. februar 2004 - 15:31 #3
Takker for hjælpen...

ihh nu blev jeg bare endnu mere i tvivl..
syns også designet på Panasonic'en er mega fed...

hehe taller for alternativet Chalde men der er allerede folk i nærheden af mig som har E700.. og gider ikke lige havde den samme som alle andre. hehe..
Avatar billede funkystuff Nybegynder
20. februar 2004 - 15:32 #4
Ja, så er der også SonyEricsson Z600 og Motorola V600 :-)