Avatar billede biggie Nybegynder
19. februar 2004 - 14:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kabinetblæsere, hvad er bedst?

Jeg har 2 kabinetblæsere i min PC,
og skal til at montere en blæser ekstra.
Men hvad vil være det bedste, at de 2 af dem suger luften ud,
og den sidste blæser luft ind i kabinettet, eller omvendt??

Mvh Biggie
Avatar billede rebecca Novice
19. februar 2004 - 14:49 #1
Jeg ville vælge at have 2 der suger ud og 1 der blæser ind da det jo gælder om at fjerne så meget varme som muligt
Avatar billede whpsnp Nybegynder
19. februar 2004 - 15:54 #2
Hvis du sætter de to af dem til at blæse luft ind, vil der komme overtryk i kabinettet og dermed kommer der ikke så meget støv ind af sprækker o.l.
Avatar billede tonnilerche Nybegynder
19. februar 2004 - 16:28 #3
sæt den sidste blæser til at puste... 2 til at suge, og 1 til at blæse... overtryk = varme, undertryk = kulde
Avatar billede biggie Nybegynder
02. marts 2004 - 14:16 #4
tak
Avatar billede tonnilerche Nybegynder
02. marts 2004 - 14:19 #5
selv tarK. :D