Avatar billede den_bedste_hitman Nybegynder
29. januar 2001 - 20:40 Der er 7 kommentarer

Toshiba, meget stort problem.

Jeg har et problem med min toshiba,
nogle gange vil den ikke tænde og når den endelig vil tænde går den ned efter et stykke tid,
er der nogen der på nogen måde kan hjælpe mig.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. januar 2001 - 20:55 #1
Mere info.
Avatar billede den_bedste_hitman Nybegynder
29. januar 2001 - 21:21 #2
hvilken info
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. januar 2001 - 21:30 #3
Ja, slukker den bare eller hvad? Hvad sker der ellers?
Avatar billede den_bedste_hitman Nybegynder
29. januar 2001 - 21:32 #4
Den fryser bare og så kan jeg hverken benytte tastatur eller mus.
Avatar billede moa Nybegynder
29. januar 2001 - 21:53 #5
Hej \"hitman\", nu kan jeg se du er rimelig ny!, så du får lige en \"hjælpende\" hånd, inden der kommer nogen og overfuser dig! (ja, det sker desværre indimellem?!).

Dit spg. hører nok snarere hjemme i den kategori, der hedder \"Hardware/PC\", der vil dem der interesserer sig for dette (og ved noget om det), nemlig have en langt større chance for at fange dig spg.

Så jeg foreslår at du opretter spørgsmålet derovre, og så selv svarer på det her, med en url-henvisning til det nye spg. - og så slutteligt lukker det her spg. ved at acceptere dit eget svar.

Endelig er det nok en god ide, som apollo69 skriver at uddybe dit spørgsmål lidt mere - altså hvilken konfiguration har maskinen, hvilket OS, mv.

Men velkommen til Eksperten ihvertfald.
/Moa
Avatar billede msmows Nybegynder
29. januar 2001 - 21:55 #6
Samme grund som Moa. Oplys lidt mere, er det en bærbar. Hvilken model, hvilket styresystem, m.m.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2003 - 16:31 #7
Lukketid -

/victor-1