Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
17. februar 2004 - 15:13 Der er 4 kommentarer

Hvad mangler der

Hey...

Jeg er gået igang med endnu en ny side... Denne gang, vil jeg gerne have gjordt en del ud af den + mere endda...

Men jeg er nået her til: http://www.mafiabamsen.dk/indexxx.htm

Har i nogle ideer til hvad der skal være på... er lost. har arbejdet og arbejdet...

Med venlig hilsen:
Kim Christiansen
Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
17. februar 2004 - 15:46 #1
Ingen hjælp?
Avatar billede lordhead Nybegynder
17. februar 2004 - 17:19 #2
Altså, hvis du har oprettet en side, må du også have et budskab. Det er da ikke meningen vi skal komme med det. Det er da for håbenligt noget du har tænkt over inden du går igang med siden. Man laver jo ikke en side uden indhold ;)
Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
17. februar 2004 - 18:45 #3
hehe nej... det er skam bare en alm. privat hjemmeside med en masser billeder af mig og min forloved og min hverdag. Portfolio og masser af andre blanded ting :D
Avatar billede -kenner- Nybegynder
18. februar 2004 - 21:15 #4
Der mangler en menu i en af siderne og en baggrund med flere faver!