Avatar billede meilby Nybegynder
17. februar 2004 - 15:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med escape kode

Jeg er ved at lave et program hvor jeg skriver direkte til LPT1 porten.

Jeg bruger denne escape kode \x1b\3\xF til at lave tekst størrelsen mindre, det virker også fint nok men jeg kan ikke få lov til at skifte skrift størrelsen tilbage igen til \x1b\M med mindre jeg reseter printeren med \x1b@ (men den kommando er alt for langsom) nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre ?
Avatar billede meilby Nybegynder
17. februar 2004 - 15:12 #1
Skal nok lige nævne at printeren køre som en Epson FX printer i draft mode
Avatar billede meilby Nybegynder
18. februar 2004 - 15:26 #2
Lukker spørgsmålet da jeg selv fandt ud af det, brugte en \x12 hvilket betyder deselect printer.