Avatar billede bndk Nybegynder
16. februar 2004 - 22:46 Der er 10 kommentarer

Programmør søges!

Vi søger en dygtig programmør til at lave en nye webside til vores firma. I forvejen har vi blot en shopløsning.

Siden skal bla. indeholde en forside med cms-system samt et diskussionsforum (fx. i stil med det connery.dk har). Alt design laves af reklamebureau. Skriv til os hvis du har erfaring i ovenstående og kan tilbyde det til en fornuftig pris.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
16. februar 2004 - 22:52 #1
I kan se på www.anoa.dk/index.php?indhold=referencer for at se, hvad vi tidligere har lavet. Jeg vil naturligvis gerne sende dig materiale og du kan sende dine kontaktoplysninger på jt@anoa.dk.
Avatar billede tt-dk Nybegynder
16. februar 2004 - 22:54 #2
du kan kontakte mig på th@2media.dk, så vil jeg derefter give dig et godt tilbud....
referencer kan snart ses på www.2media.dk, dog kan jeg sende reference-liste hvis det ønskes...
Avatar billede thb Nybegynder
16. februar 2004 - 23:51 #3
Du/i kan kontakte os på thb@tdcspace.dk, så vil vi komme med et pris udkast.

Thomas
Avatar billede bearhugx Nybegynder
17. februar 2004 - 00:51 #4
skriv et notits til projects @ the-source.dk hvori I mere specifikt beskriver jeres ønsker, så kan vi komme til en aftale, mht. pris, omfang, platform/teknologi mv.
Avatar billede moskjaer Nybegynder
17. februar 2004 - 11:21 #5
I er også velkommen til at kontakte mig på kma@moskjaer.dk for et ganske uforpligtende tilbud. Hvad angår referencer, henvises til www.moskjaer.dk
Avatar billede drengen Nybegynder
17. februar 2004 - 12:17 #6
Jeg vil gerne tilbyde min pris på opgaven. Jeg er 26 år gammel, datalogistuderende og har professionel erhverserfaring som internetprogrammør.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på kimandersen@grouptown.dk, eller mobil 61704087.

Ser frem til at høre fra dig samt et evt. godt samarbejde
Venlig hilsen

Kim Andersen
Avatar billede jinxit Nybegynder
17. februar 2004 - 15:41 #7
Du kan sende flere informationer til - erik [at] irole [dot] dk - så kan jeg godt stykke et uforpligtende tilbud samme.

Jeg har en bachelorgrad i datalogi og har arbejdet med PHP de sidste 3 år.
Avatar billede pixeldude Nybegynder
17. februar 2004 - 17:43 #8
Send mig et layout på eksperten(at)dammark.net og jeg skal give jer en fast pris.
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2004 - 08:31 #9
Jeg vil godt høre mere om opgaven, så jeg kan give et godt tilbud på opgaven samlet.
I kan se mere om mit firma på http://www.device.dk

Skriv gerne til mig på osj@device.dk
Avatar billede zuiq Nybegynder
19. februar 2004 - 15:03 #10
Har erfaring inden for følgende teknikker: ASP, MySQL, Access, Javascript, XML, XSL, HTML, CSS osv. For referencer se evt.: www.Shadeless.dk , eller denne side som jeg lige har udviklet til en kunde: www.TradeMe.dk.

Kontakt mig her:
E-Mail: mads@shadeless.dk
MSN: zuiq@hotmail.com

Mvh.
Mads Hansen,
Shadeless Productions