Avatar billede thomas_b_ Nybegynder
16. februar 2004 - 17:54 Der er 2 kommentarer

Intet skærmbillede - hurtig hjælp plz

Hej! Jeg sidder med en computer med en P4 Northwood, ddr ram og et geforce 4 grafikkort. Men computeren viser intet skærmbillede. heller ikke med andet grafikkort. Den har lugtet underlig, som om noget er brændt af inden. Men nu er den bare død. Hvad kunne der være stået af?

mvh
thomas
Avatar billede zenze Nybegynder
16. februar 2004 - 17:58 #1
Prøv at tage RAM ud og sæt ind igen. Prøv så med andre RAM - og til sidst med en an den strømforsyning.
Avatar billede thomas_b_ Nybegynder
16. februar 2004 - 18:01 #2
hov tror jeg har formuleret mig lidt dårligt. PSU'en starter op, og den booter. og så er det lige som om at den bliver ed med at stå og boote