Avatar billede pib Nybegynder
15. februar 2004 - 13:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

koden bliver længere når jeg vil ringe op

Jeg har et problem, når jeg i WinXP Home med mit indbyggede 56k modem, vil ringe op til min udbyder, og har skrevet koden, og sat et flueben i 'Gem adgangskode', så næste gang jeg vil ringe op til min udbyder, er koden blevet længere og virker ikke når jeg vil ringe op.
Jeg har prøvet og oprette en ny forbindelse og slette den gamle, uden held. Nogen der kan have et løsningsforsalg?
Det er en bærbar med WinXP Home, helt ny. Udbyderen get2net.
Avatar billede htm Nybegynder
15. februar 2004 - 13:26 #1
Windows XP beskytter dine password, så uanset længde af password, vil det altid blive vist med 16 stjerner. (mener det er 16)

Så det er ikke problemet med at den ikke vil ringe op.

Har du prøvet at trykke ring op? :-)
Avatar billede pib Nybegynder
15. februar 2004 - 13:28 #2
Ja, så siger den at brugernavn eller adgangskode er forkert, og så er jeg nødt til at skrive adgangskoden igen.
Avatar billede htm Nybegynder
15. februar 2004 - 13:42 #3
og så virker det?

Jeg ved ikke lige hvad der går galt, længe siden man har rodet med dialup forbindelser i XP.
Avatar billede pib Nybegynder
15. februar 2004 - 13:57 #4
Når jeg ringer, skal jeg skrive min adgangskode, så ringer den op, og næste gang jeg vil ringe op er der lige pludselig en mange flere tegn (passer meget godt med 16). Hvis man så ringer op, uden at ændre koden (så der er de 16 tegn), så kommer meddelsen om at brugernavn eller adgangskode er forkert. Dermed er jeg nød til at skrive min adgangskode hver gang jeg ringer op til min udbyder.
Avatar billede nmh Nybegynder
15. februar 2004 - 15:51 #5
Mon ikke du er kommet til at skrive din adgangskode efter din maskine også selv har skrevet den, så den derfor står der 2 gange.
Er det ikke muligt at få gemt endnu en gang (og denne gang den rigtige)?
Avatar billede pib Nybegynder
21. juli 2004 - 10:38 #6
problemet løste hvist nok sig selv  ...
Hvis du vil have point, så skriv et svar
Avatar billede nmh Nybegynder
21. juli 2004 - 15:07 #7
Her er et. :o)