Avatar billede f_rollo Nybegynder
12. februar 2004 - 23:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Noget dårligt at sige om disse PC'ere eller MM-Vision.dk?

Jeg skal bruge en computer til grafikbehandling dvs. MEGA krav til ram, grafik og des lige...

Fandt disse og tænkte AV AV AV.
http://www.gate2prices.dk/computere/samlet-vis.asp?Screen=No&Kode=853
http://www.gate2prices.dk/computere/samlet-vis.asp?Screen=No&Kode=855

De kan købes her (og er faktisk billigere på forhandlerens side):
http://www.mm-vision.dk/kode/country.asp?lang=DK

Nogen der har noget at udsætte på disse maskiner eller på mm-vision.dk

Det er ca. et halvt år siden jeg sidst købte PC'er og da var der slet ikke så meget røvspark i dem. Er alt bare gået i femte gear, mens jeg har sovet eller er dette et godt tilbud? (og nej jeg købte ikke i Merlin el.lign. dengang)
Avatar billede congame Nybegynder
13. februar 2004 - 00:21 #1
Jeg har erfaring med Altec Lansing, da jeg har deres 2100 sæt og jeg er ovenud tilfreds med sætter.

Lyd og design er simpelthen perfekt, kvalitetsmæssigt er man oppe i en højere enhed når man har med Altec Lansing at gøre. Alt er flot udført i et lækkert design, som virkelig er lavet er de rigtige materialer, men bliver helt overrasket når man løfter på det, da det vejer en del mere ind man tror.

Nu er det jo ikke udfra hvilke højtaller der følger, du skal købe sætte, men det er bestemt et plus. :)

Dog må der nogle andre til at bedømme de andre dele, da jeg ingen erfaring har med dem, dog kan jeg sige at kombinationen ser ud til at være rigtig god. Jeg ville nok have valgt et Radeon kort frem for et Geforce, da jeg ikke har så god erfaring med Geforce.
Avatar billede cyberm Nybegynder
23. februar 2004 - 10:29 #2
Jeg handler selv hos mm-vision i deres forretning i Roskilde...Et gange ok sted...Handler man tit nok får man rabat. Deres bytteordning er ok fin....er tingene rigmeligt nye bytter de uden bøvl. Måske lidt dyrere end andre internet butikker...men man betaler jo også for servicen