Avatar billede biggie Nybegynder
11. februar 2004 - 22:09 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Problemer med ny pc..

Hejsa..

Jeg har lige købt ny Pc..
Og her har jeg så installeret en spil, jeg nemt burde kunne køre, da det er fra 2000
og min pc's specifikationer langt overgår minimums kravene..

Men når jeg har startet spillet op og har loadet et spil,
så skriver windows at spillet finder en fejl og afsluttes..

Hvad kan der være galt? Mvh biggie
Avatar billede goofy-15 Nybegynder
11. februar 2004 - 22:12 #1
Prøv at reinstallere... Det skulle gerne løse det...
Ellers prøv at hente en crack til spillet...
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2004 - 22:13 #2
Hvilket spil?
Hvilken windows version?
hvad hardware består maskinen af?

(et godt formuleret spørgsmål får et godt svar ;))
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2004 - 22:13 #3
goofy-15> det ord bruger vi ikke herinde
Avatar billede spunk13 Nybegynder
11. februar 2004 - 22:14 #4
Har du husket Direct X og drivere til dit grafikkort?
Avatar billede goofy-15 Nybegynder
11. februar 2004 - 22:15 #5
hvad ville du ellers kalde det???
IDIOT!!!
Avatar billede spunk13 Nybegynder
11. februar 2004 - 22:16 #6
Ellers kan du prøve at højreklikke på spil-filen, vælge fanebladet kompabilitet og sætte den til Windows 95 eller en anden mode.
Avatar billede bandit1 Nybegynder
11. februar 2004 - 22:18 #7
Du må give os lidt mere....

Hvad er det for et spil, og hvilket OS køre du med, og det par detaljer om dit grafikort......

Ellers bliver det svært og hjælpe dig......... "men her er lidt afligevel, kig efter en patch til spillet, eller opdatere grafikkort driveren, og hvis der er win xp du køre med, så prøv at ændere spillet til at køre win me eller 2000, dette kan prøves ved at køre guiden Programkompatibilitet"

Jeppe
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2004 - 22:19 #8
goofy-15> http://www.eksperten.dk/regler.phtml - og så er jeg altid modtagelig for en undskyldning.
Avatar billede mock Nybegynder
11. februar 2004 - 22:20 #9
Jeg må hellere lige komme med en kommetar..

Biggie blev opretter for et kvarter siden, jeg guider ham netop nu, til hvordan han bedst får svar.. Så giv ham lige en times tid eller to til at lære eksperten at kende :)..
Avatar billede biggie Nybegynder
11. februar 2004 - 22:21 #10
Spillet hedder Super bike 2000

Windows versionen er Win XP pro

Grafikkort: ATI Radeon 9600
Processor: 2,6 Ghz Pentium 4
Harddisk: 80 GB Maxtor
512 MB DDR RAM

Jeg har installeret DirectX 9, samt den sidste nye driver til Grafikken

Håber i kan komme med noget godt :o)

Mvh biggie
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2004 - 22:21 #11
mock> det er ok

biggie> velkommen til ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
11. februar 2004 - 22:21 #12
Brug lige et par timer på at lære ham almindelig høflighed, ellers blver den bruger ikke gammel herinde.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2004 - 22:22 #13
biggie> prøv lige dette: Kommentar: spunk13
11/02-2004 22:16:24 Ellers kan du prøve at højreklikke på spil-filen, vælge fanebladet kompabilitet og sætte den til Windows 95 eller en anden mode.
Avatar billede fromsej Praktikant
11. februar 2004 - 22:23 #14
Kommentar: fromsej 11/02-2004 22:21:59>>Her mente jeg goofy-15.
Avatar billede mock Nybegynder
11. februar 2004 - 22:23 #15
Og en anden kommentar, til netop spørgsmålet...

Jeg bor 2 etager under ham - så vi render op og ned til hinanden rimelig mange gange om dagen.. Og.. Nå nej.. Ikke vores private info I skal have..

Anyway.. Jeg har en P4 1,5 GHz, samme MB grafikkort osv..- og jeg kører det flydende.. Så snart vi f eks vil starte multispil, så kan jeg se at der er en spiller der hedder Geo (hans normale nick), men når jeg går op til ham, er han ude af spillet - fordi det gik ned..
Avatar billede exp Juniormester
11. februar 2004 - 22:23 #16
goofy-15 >>
Du bedes stoppe det sprogbrug herinde nu - eksperten.dk er ikke et sted vi gider mudderkastning.
Desuden ved du, at cracks ikke er vellidte herinde, for du har jo læst reglerne, ikke?

Første advarsel.

exp/coadmin
Avatar billede biggie Nybegynder
11. februar 2004 - 22:29 #17
Noget andet er, at når jeg skal installere spillet og den forbereder "install shield"
så stopper den på 99% og går først videre efter ca. 5 minutter..
Nede ved Mock går den videre med det samme :o/

Mvh biggie (arbejder hårdt på at få det til at virke)
Avatar billede bandit1 Nybegynder
11. februar 2004 - 22:37 #18
Hvis du køre med virus scanneren, på skal du prøve at slå den fra, det kan nogle gange give problemer, også kan jeg se at spillet skal køres som win 95/98.. prøv dette..

Jeppe
Avatar billede fromsej Praktikant
11. februar 2004 - 22:48 #19
Biggie>>Prøv at logge på som administrator, ikke kun med administratorrettigheder.
Avatar billede magictouch Nybegynder
12. februar 2004 - 07:55 #20
Det kan være at en repair kan løse problemet:http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair
Avatar billede biggie Nybegynder
14. februar 2004 - 15:34 #21
Kan i ikke lige lægge et svar hvis i gider..

Har vist lavet lidt ged i den :o(
Avatar billede fromsej Praktikant
14. februar 2004 - 15:37 #22
Biggie>>Er det ikke noget vi måske kan få rettet op på?
Avatar billede biggie Nybegynder
14. februar 2004 - 15:44 #23
Naah ikke på den måde.. det er mere det at jeg ikke kan give nogen point :-/
Ved sgu ikke helt hvad jeg har lavet..

Mit spil det virker nu, jeg formaterede harddisken og installerede hele svineriet igen,
og det løste problemet.. Men hvad der precist var problemet er jeg så ikke klar over.

Mvh biggie
Avatar billede fromsej Praktikant
14. februar 2004 - 15:46 #24
Læg et svar selv, og tag dine point igen, ved at acceptere dig selv.
det er der ikke nogen der vil protestere over i det her tilfælde.*S*
Avatar billede biggie Nybegynder
14. februar 2004 - 16:07 #25
Det er bare iorden..

Så skal jeg nok smide om mig med point, næste gang jeg skal bruge hjælp,
og der går sgu nok ikke lang tid *lol*

Men ellers mange tak for hjælpen, alle sammen!
Avatar billede fromsej Praktikant
14. februar 2004 - 16:12 #26
Velbekomme.