Avatar billede kato Praktikant
11. februar 2004 - 18:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ghost i 2 filer !

Jeg er helt ny i programmet Norton Ghost.
Når jeg laver et image af min partition (C:), hvorfor vælger Ghost så at lave billedet i 2 filer? Er det  ikke muligt at lave èn image-fil af partitionen.
Avatar billede nmh Nybegynder
11. februar 2004 - 20:19 #1
Det gør ghost, når billedet fylder mere end 2Gbyte.
Avatar billede nmh Nybegynder
11. februar 2004 - 20:22 #2
Jeg er ikke helt sikker på grænsen med de 2 Gbyte, men det er der omkring.
Der er iøvrigt også mulighed for at få billedet splittet om i endnu flere dele. Så kan du få billedet brændt på et antal CD'er, og det giver jo en ekstra sikkerhed at have det gemt på denne måde.
Avatar billede kato Praktikant
22. februar 2004 - 19:00 #3
Hej nmh
Undskyld min lange svartid. Men tak for dit svar.
VH
Kato
Avatar billede nmh Nybegynder
23. februar 2004 - 09:46 #4
Selv tak, det var  så lidt. Takker for point.
:o)
Avatar billede gummitrold Nybegynder
08. marts 2004 - 12:37 #5
Hej,
Ved fremstillng af en opstartsdiskette/CD til Ghost kan du lave og placere en fil med navnet ghost1.bat.

Indholdet i denne fil skal være:

Ghost -SPAN -SPLIT=650 -Z9 -AUTO

Den gør det at du spillet dine filer op i max størrelser på 650MB hvilket gør
de eventuelt kan brandes på en CD.

Husk! Du skal skrive filen i en tekstbaseret editor som kan være notepad - ikke Word eller andet tekstbehandlingsprogram.

mvh

Julle