Avatar billede goldenshadow Nybegynder
10. februar 2004 - 20:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan man se Manchester united kamp på internettet?

Heyza...!
Jeg er kæmpe manchester fan og ser alle kampe. Nu er det bare sådan at der i morgen d. 11-02 er manchester kamp, men de viser den kun på hollanske RTL5. Kan det lade sig gøre at se dennne kamp på nettet? håber der er nogle der kan hjælpe...? hvis der er andre løsninger er jeg også positiv over for dem....

på forhånd tak....!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. februar 2004 - 20:46 #1
Det kan du helt sikkert ikke.

Priserne for at vise sådanne kampe, er uhyggeligt høje. Reklameindtægterne ved streamet transmission kan slet ikke dække det beløb.
Avatar billede goldenshadow Nybegynder
10. februar 2004 - 20:53 #2
tak for hjælpen...