Avatar billede simone007 Juniormester
10. februar 2004 - 00:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hitman 2 genstarter computeren

Jeg har lige hentet Hitman 2 og har oplevet at spillet stopper, hvorefter computeren genstarter. Når den genstarter, plejer det så ikke at tyde på et hardware problem? Der er ikke nogen problemer at se i logbogen relateret til spillet. Selvom grafikkortet kun er 64 MB, burde det vel godt kunne køre det? det er godt nok med en stor køleplade istedet for køler, har det nogen betydning? Computeren er også helt ny, med ASUS bundkort og ASUS grafikkort, Kingston Ram
Avatar billede dazn Nybegynder
10. februar 2004 - 01:02 #1
Det burde ikke være dit Grafikkort da hitman 2 godt kan køre på det. Men det kan være din CPU bliver for varm af en eller anden årsag. Fordi hvis den er for varm får det din comp til at blive ustabil.
Avatar billede simone007 Juniormester
10. februar 2004 - 01:04 #2
Det er heller ikke CPU´en. Jeg har en ret avanceret temperaturstyret køler, og processoreren ligger på omkring 37-40 grader. Det er en Celeron 2.4 Ghz
Avatar billede simone007 Juniormester
24. maj 2004 - 13:09 #3
-