Avatar billede elborro Nybegynder
09. februar 2004 - 20:06 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan kan jeg starte pc'et , når bios autoslukker pga blæser??

Hej
Da min blæser kørte underligt ændrede jeg i bios så den skulle sikkerhedslukke hvis der var bøvl med blæseren.
Nu slukker computeren 3-5 sekunder efter jeg har started den, så jeg kan ikke nå at komme ind i bios og rettet tilbage.
Hvad skal jeg nu gøre???
Blæseren er en superkraftig sag, som jeg har fået sat i for 1 1/2 år siden, så den fejler nok ikke noget.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2004 - 20:07 #1
pil batteriet af bundkort en halv time, så glemmer den sine indstillinger.
Avatar billede elborro Nybegynder
09. februar 2004 - 20:20 #2
Hvordan gør jeg så det??
Og hvad sker der med alle øvrige opsætninger?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2004 - 20:24 #3
Alle opsætninger i BIOS ryger desværre
Avatar billede elborro Nybegynder
09. februar 2004 - 20:29 #4
Men kan computeren så overhovedet starte igen??
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2004 - 20:32 #5
Sagtens - Bios bliver bare sat til default (standard indstillinger)
Avatar billede elborro Nybegynder
09. februar 2004 - 20:38 #6
Ja så skulle der vel ikke ske så meget, jeg prøver og vender tilbage...
Avatar billede elborro Nybegynder
09. februar 2004 - 21:25 #7
Bingo den startede sku! Mange tak for hjælpen, nu skal jeg bare have scanneren til at virke igen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2004 - 21:51 #8
:)