Avatar billede janni_jensen Nybegynder
09. februar 2004 - 18:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med søgefunktion i konverteret Db

Jeg har udviklet en database i Access 2002 i Win XP, hvor jeg har en søgefunktion i VB med % som jokertegn.

Den skal dog bruges på en server med Win 2000 og hvor der er Access 2000. Så jeg har konverteret databasen og i begge versioner virker det fint på Win Xp, men når jeg lægger Access 2000 versionen over på serveren, virker søgefunktionen ikke.

Hvad kan være problemet? Er det bare opgradering af Office på Serveren, eller er det fordi der bruges win2000??
Avatar billede mugs Novice
09. februar 2004 - 20:07 #1
Skud i tågen: Har du prøvet at benytte * som jokertegn?
Avatar billede janni_jensen Nybegynder
09. februar 2004 - 21:08 #2
Ja det virkede, kan du tænke på andre ting som kan give problemer eller burde dette være det eneste?
Avatar billede mugs Novice
09. februar 2004 - 21:13 #3
Jeg ved ikke om der er andre ting, der kan give problemer. Som jeg skrev var mit svar et skud i tågen. Godt det ikke var et vildskud, men et vildt skud :o)
Avatar billede janni_jensen Nybegynder
09. februar 2004 - 21:16 #4
OK men tusind tak for skuddet... :o)