Avatar billede Morten Olesen Nybegynder
08. februar 2004 - 20:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

polygoner.dk

davs du.

Jeg har netop lagt sidste hånd på min hjemmeside. Den skal fungere som udstillingsvindue for både lidt grafik jeg har bikset sammen, samt vise de projekter jeg har lavet på universitetet. Jeg har tænkt mig at lave 2 versioner af siden. En enkel og en tegneserieagtig. Indtil videre er kun den enkle færdig. Nogen der har nogle kommentarer eller forslag til forbedringer?

http://polygoner.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. februar 2004 - 20:21 #1
(1) Siden er meget minimalistisk og enkel, hvilket jeg godt kan lide

(2) Sidder med 1280*1024 og alligevel er der scroll - vil nødig sidde med 800*600

(3) Synes at den højre-del (menu) flyder lidt væk fra det andet, der mangler et eller andet for at holde dem samme som én helhed, istedet for at de står som to forskellige elementer.

(4) Hvornår siden er opdateret er ok, men synes ikke det behøver at stå så klart og tydeligt - oppe foroven.

(5) Tog lidt tid at finde ud af hvordan det skulle bruges, men synes det er lidt overkill med mulighed for at skifte farve på siden.

(6) Det virker lidt underligt at du har scroll inde under ét menupunkt (breaking news) og ikke på hele stykket med tekst.

(7) Synes det er smart med 6-kanterne der leder en hen på ordet polygon
Avatar billede magictouch Nybegynder
08. februar 2004 - 20:23 #2
Farverne ser godt ud, men det virker lidt bart ude til højre;)og de sekskanter i bunden er der skåret lidt af de to til højre.
Avatar billede voirsous Nybegynder
09. februar 2004 - 01:29 #3
du laver nogle fede ting.

drop det simpler, og vis os noget heavy 3D grafik :), eller grafik i almindelighed.

der kunne også gøres mere ud af logoet.

teksterne er kedelige sat op, ikke hvad man måske kunne have forventet :)...

ellers ser det godt ud.
Avatar billede klangens Nybegynder
09. februar 2004 - 09:11 #4
Brug lidt mere af siden det kan det godt bære. Ellers meget flot side.
Avatar billede Morten Olesen Nybegynder
09. februar 2004 - 17:08 #5
Tak for kommentarerne

Jeg giver pointsne til jacobclausen, da han kom med de bedste kommetarer. Jeg har fået bekræftet nogle af de tanker jeg selv havde og blevet opmærksom på nogle problemer jeg ikke selv havde tænkt på så det er jo godt.

Lige kort kan jeg svare. Omkring hele scrollproblematkken, skyldes det at jeg synes at luftige hjemmesider er de flotteste. Jeg har prioriteret layout over brugervenligheden, så jeg håber at folk kan leve med lidt scroll. Dog har jeg forsøgt at placere alt det spændende i toppen, så man ikke går glip af noget hvis man ikke scroller. Scroll under menupunktet breaking news vil blive fjernet og der kommer links til ældre nyheder engang snart. Og så dropper jeg ikke det enkle, for at lave noget heavy 3d ;-) Men tak for hjælpen!